söndag 6 januari 2013

rain down on me

Söndagskvällar är alltid så sega och jag är alltid jättetrött, idag inget undantag. Igår somnade jag innan halv elva (vad hände där?) och hade ställt klockan på nio imorse. Förstår ni min chock när jag vaknar av mig själv och klockan är halv tolv? Men snart blir det andra tag. Imorgon ska jag förvisso sova ganska länge, men istället för att ligga i sängen hela dagen ska jag ta tag i mitt liv, städa lite, plocka ner allt julpynt utom ljusstakarna och stjärnorna, träna, se om jag kan få min nya telefon och gå och handla. Efter det ska jag sätta mig och plugga, det är tenta den sjuttonde.

Ikväll har vi sjungit med kören på trettondagsgudstjänsten och efter det hade vi terminsavslutning med massor av god mat och vin. Nu ska jag bädda ner mig i sängen och se en film, så himla skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar