onsdag 2 januari 2013

you're talking about denny, right?

2013, vad säger man egentligen? Dagen har bestått av konsert och Grey's Anatomy och massor av popcorn. Igår var jättemysigt, men jag var så trött att jag var hemma och i säng redan vid halv två inatt. Somnade runt halv fyra (eftersom jag tittade på Grey's) och vaknade halv tolv. Imorgon hoppas jag att min nya telefon kommer, jag har väntat i sex veckor nu. Antagligen kommer jag att bli tokig snart utan min telefon. Näe, så illa är det kanske inte... Men det är faktiskt fruktansvärt irriterande att vara utan telefon. Nu ska jag se det oerhört sorgliga slutet på tredje säsongen av Grey's, sen ska jag börja titta på Smash! som gick på TV för ett tag sen (ett år sen kanske?). Jag såg ett par avsnitt då, men sen kom det saker emellan hela tiden, så nu ska jag se det på riktigt. Imorgon åker Rebecca och Amanda hem till Schweiz och Skövde, det känns sådär om jag ska vara ärlig. Jag har redan blivit van att ha dem hemma. Nu måste jag sluta deppa. Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar