onsdag 8 maj 2013

bär min hälsning tillbaka

Nu är det nästan som fredag! Imorgon är det Kristi Himmelsfärd, vilket innebär att jag är ledig och så har jag en klämdag på fredag. Så himla skönt!! Imorgon ska jag städa och kanske övningsköra. I övrigt ska jag bara  ligga och läsa och se The Mentalist, precis som alltid. Fick mitt paket med sex helt nya böcker idag, bland annat lite Marian Keyes, The Hobbit, Utvandrarna och en bok som heter 101 historiska myter. Jag älskar att beställa böcker!

För tillfället håller jag på att återställa min telefon... Igen... Den stängde av sig idag och ville inte starta igen. Blir så himla trött! I övrigt så repar jag och repar och repar! På tisdag ska jag sjunga på i en gammal skola mitt ute i skogen utanför utanför utanför Emmaljunga. Det ska hållas föredrag om bygdens historia och jag ska sjunga några sånger. Som det ser ut nu blir det a capella-versioner av On my own från Les Misérables, Edelweiss från Sound of Music, Bro över mörka vatten och Vilar glad i din famn. Fina sånger, men det ska bli så himla läskigt! Mycket folk och så helt a capella, det är läskigt som sören.

Nu ska jag fortsätta med återställningen... God kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar