lördag 4 maj 2013

summer is almost here, and i can't wait

Konfirmationsdagen är över! Idag gjorde jag mina två första konfirmationer som huvudledare och det gick verkligen över förväntan! Mitt tal fick både skratt och applåder och konfirmanderna var så duktiga att jag inte ens behövde vara nervös!

Nu är jag helt slut och ligger i soffan med en filt och vilar. Jag tittar på The Mentalist, min nya favoritserie! Perfekt när man inte riktigt orkar bry sig och vill ha både spänning och humor. Väntar dock spänt på den sextonde juni när nya True Blood kommer ut, mm-hm! Såg trailern idag och det verkar bli mycket blod och många snygga män, precis som jag vill ha det!

Imorgon ska jag vara gudstjänstvärd på morgonen och så börjar jag jobba klockan tre. Imorgon har vi vårkonsert med en massa körer som ska sjunga. Det ska bli väldigt kul, men jag avskyr att jobba på helgerna egentligen. Den här helgen är massiv. Igår jobbade jag fram till 20, idag från 9 till 18 och imorgon 15 till 19isch. Lyckligt nog är jag ledig på måndag och sen är det en lugn tisdag, en stressig onsdag och sen tar jag helg. Kristi Himmelsfärd på torsdag och klämdag på fredag, himmel vad skönt det ska bli!!

På måndag ska jag förhoppningsvis träffa mitt fina lilla kusinbarn som då fyller tre veckor. Jag blev hembjuden till dem idag, men jobbet var såklart i vägen. Min tanke är att hälsa på på måndag om min kusin är hemma. Hoppas hoppas!!

Nu väntar ett nytt avsnitt, sov gott!

En bild från dagen och tre saker jag längtar till:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar