måndag 3 juni 2013

i can count on you like 4, 3, 2

Jag har sommarlov, men är sjuk. Fast jag tänker inte hänga läpp (jo, lite då). Om knappt tre dagar är Amanda äntligen hemma och om 23 dagar kommer Rebecca hem. Amanda har jag inte träffat sen i januari och Rebecca träffade jag sista gången i januari. Mina allra bästa kompisar, som jag längtar efter dem! Är sådär fantastiskt lycklig trots att min hals vill dö.

I helgen ska jag umgås med Pandis (förhoppningsvis blir det Les Mis-mys på fredag och sen fest!) och på söndag ska jag på dop för lille kusinbarnet. Det ska bli hur mysigt som helst! Måste bara friskna till ordentligt. Imorgon är jag, om jag får bestämma alltså, tillräckligt frisk för att träffa Josefine och för att övningsköra. Det var alldeles för längesen jag körde, kommer att vara usel på det.

Nu ska jag se ett avsnitt till av The Mentalist och sen sova, är på tredje säsongen nu. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar