onsdag 5 september 2012

And I told you to be kind.

Det är den femte september och jag har haft världens längsta dag. Fast jag är inte så fasligt trött som jag var igår! I morse skrev jag på lägenhetskontraktet och det känns himla bra. I övrigt har jag mest sprungit runt överallt, åkt taxi mellan förskolor, haft planeringsmöte och ungdomskör. Ikväll ska jag inte göra något vettigt alls, mest kolla 112-på liv och död (Tönt-Marike) och sen kolla in en film!

Ikväll är det min sista kväll som tonåring och jag har nästan fjärilar i magen inför imorgon. Jag tycker inte om när folk sjunger för mig... Det mesta andra klarar jag och tycker inte att saker är särskilt pinsamma, men när folk sjunger för mig vill jag bara sjunka genom jorden! Hoppas verkligen att ingen gör slag i saken!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar