söndag 9 september 2012

Dream a little dream of me.

Jag är så himla trött. Denna gången får jag inte klaga, det är helt självförvållat, men jag vill ändå gnälla lite. Jag hade väldigt roligt med mina fina kompisar igår, så roligt att jag låg i min säng klockan fyra imorse. Inte helt okej, men det är sånt som händer ibland.

Idag har jag och mamma bakat bullar, tårta (från grunden, till och med vaniljkrämen är hemlagad!), och en chokladkaka. Imorgon kommer mina släktingar (fast egentligen skulle jag väl kalla dem min familj) för att fira mig. Eftersom jag är ledig imorgon ska jag städa och diska och lite sånt här hemma.

Nu ska jag lägga mig på min säng och se ett par avsnitt av Vampire Diaries. I helgen har jag sett hela första säsongen av Gossip Girl och jag känner stort behov av mycket drama. Jag misstänker att jag kommer ha en vecka där jag bara kollar på avsnitt efter avsnitt av olika serier. Därför ber jag redan nu om ursäkt ifall jag blir lite off.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar