måndag 17 september 2012

du som lägger din skatt i bräckliga lerkärl

Amanda är hemma, därför spenderar jag så mycket tid jag kan med henne. Vi är egentligen inte så sociala, vi hänger mest vid våra datorer egentligen, men det är så det ska vara! I helgen har jag varit i kyrkan, sjungit i Domkyrkan i Lund, umgåtts med Amanda, hängt med massor av kamrater och bara haft det allmänt fint. Det är så himla skönt att vara ledig en dag extra, speciellt när jag jobbade till 22 i fredags.

I veckan jobbar jag som vanligt: barngrupper, planering, skolorna. Det bli gött, men jag känner att jag inte orkar gå upp tidigt imorgon. Imorgon när jag kommer från jobbet ska jag och pappa beställa min nya soffa, så jag har något att se fram emot efter jobbet!

Nu ska jag spana vidare efter filmer "man borde se", CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar