torsdag 4 oktober 2012

a boy who loves video games

Första torsdagen i min lägenhet. Man kan faktiskt inte tro att jag bara har bott här sen i söndags, det är tavlor och grejer överallt. Det ser helt hemtrevligt ut, trots att det har gått så kort tid. Jag vet att jag är sämst på att skriva, men jag har fullt upp med att titta på serier! New Girl är avklarat, jag är mitt i tredje säsongen av The Big Bang Theory och jag har snart sett klart Hart of Dixie. Jag kommer hem från jobbet och är så trött att jag inte orkar annat. Idag är det kanelbulle-dag och jag har fikat ihop med lillebror och hans flickvän. Idag har jag också sjungit med kören för ett gäng syföreningar som hade någon träff i församlingshemmet.

Imorgon jobbar jag till 13, sen ska jag hem och storstäda och få ner lite saker i källaren! Måste packa upp lite till också, det ser inte så trevligt ut med fem lådor som står rakt upp och ner på golvet. Jag har förträngt dammsugning under hela veckan... Nu börjar det bli dags! På lördag är det äntligen min och Bellas 20-årsfest. Det ska bli så himla kul!

Nu ska jag fortsätta på Hart of Dixie, ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar