fredag 5 oktober 2012

what do i stand for? most nights i don't know anymore

Jag inser hur mycket månad det är kvar i slutet av lönen (önskar att det var tvärt om) och jag borde verkligen  se till att få något gjort. Har tittat klart på Hart of Dixie (så bra!) och vill mest bara gå och krypa ner i sängen. Men inte då! Jag ska minsann storstäda, slänga sopor och sen gå ner med grejer i källaren. Diska diska diska. Det blir sjukt mycket disk under en dag (och jag är ändå ganska sparsam!!). Jag ska också se till att få upp lite planscher och så, måste bara hitta häftmassan i någon låda...

Senare ska jag ladda kamera-batteriet, ta lite bilder på min nystädade lägenhet och sen bädda ner mig i min pyttelilla soffa och titta på lökiga filmer och äta nachos hela kvällen. Någon gång i mitten borde jag nog satsa på att äta lite mat... Min kost idag har bestått av två kanelknäcke, en majskolv och två wienerbröd. Inte bra alls faktiskt! Antagligen kommer jag att göra någon sorts pastasås med kassler och créme fraiche. Inte avancerat, men väldans gott!

NU ska jag börja städa på riktigt, bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar