söndag 14 oktober 2012

i look at my best friend and think: "why the fuck do i love this retard?"

God morgon! Jag har förstått att det finns lite klagomål på mitt oregelbundna bloggande, so here we go. Igår hade jag och Amanda en himla mysig kväll... Förutom slutet. Jag kanske insåg att jag saknar Rebecca till döds, men jag lider i tysthet (som Sheldon skulle ha sagt). Jag är uppe supertidigt (!) för att snart åka till jobbet, vara med i högmässan och sen jobba ett par timmar för att sedan åka till församlingens andra kyrka och sjunga med kören. Det blir bra, men jag önskar att jag fick sova några timmar till...

Vi hörs en annan dag!

have you got heart? have you got soul? have you got anything at all?
do you know passion? do you know pain? have you got the curage to try again?
are you in it for the money? are you in it for the love? do you know what you're dreaming of?
'cause the end is getting nearer every day. 

2 kommentarer:

  1. jag saknar dig och amanda till döds med :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh, kom hem! men det är inte så lång tid kvar till jul!

      Radera