måndag 8 oktober 2012

do you know passion, do you know pain?

Det är måndag och jag är inte alls trött längre, sov till klockan 10 idag, underbart! Idag har jag spenderat morgonen med mer Big Bang Theory (surprise?), städning, ett långt skönt bad och massor av musik. Snart ska jag gå bort till polisen och hämta ut mitt nya ID-kort (usch) och sen ta en fika med Elinor. Ikväll ska jag åka till min moster för att träffa gamla släktingar. Varannan månad träffades min mormor och hennes syskon och skrapade lotter och fikade och så. Nu är det inte så många kvar, men deras respektive eller barn har fortsatt. Jag tycker det är jättemysigt att vara med, jag träffar inte dem särskilt ofta!

Detta är definitivt dagens låt! Jag saknar verkligen Lukes konsert på Frizon, det var så himla roligt! Bästa låten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar