tisdag 23 oktober 2012

there was a time it all went wrong.

Jag sitter i mitt mysiga kök och lyssnar på Les Miserablés samtidigt som jag väntar på att mina kladdkakemuffins ska bli klara. Jag ska, såfort jag har skrivit klart, diska och städa rundor lite i köket eftersom jag la alldeles för lite tid på det igår när jag hade tvätt-och-städ-dag. Ute är det helt mörkt (tänk hur det kommer bli på söndag när det är dags att ställa om klockan!?) och det känns rätt skönt att vara inne. Om   någon timme ska jag dock hem till en kompis som bor precis ovanför pappa (jag flyttade därifrån och hon flyttade in... Märkligt!). Vi ska se Mysteriet på Greveholm, låter som en perfekt kväll enligt mig!

Näe, jag mår inte helt topp, men det blir bättre. Jag hade en fantastiskt rolig helg, men nu är det vardag igen. Längtar till helgen då det blir party. Imorgon ska jag och lillasyster förmodligen karva lite i en pumpa, det ska också bli himla roligt!

Ha en fin kväll, det ska jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar