söndag 4 november 2012

baby you light up my world like nobody else

Heyoooo, det blev visst dåligt med inläggen den här helgen. Jag har haft alldeles för roligt helt enkelt! Skövde är fint och Halloween-fest är kul! I fredags gick vi en faslig massa (ja, jag hade kanske lite träningsvärk i lördags...) och i lördags shoppade vi loss. Efter det var det Halloween-party på kårhuset. Jag kindpussar, appletinis och lite dans. Idag har vi legat i soffan, ätit godis, ätit chips, ätit popcorn, ätit pizza och druckit alldeles för mycket läsk. Det är tur att jag ska träna imorgon!

Ska man sammanfatta helgen har den varit super och jag är helt slut. Imorgon ringer klockan vid 06 och jag åker hem vid 09. Precis efter att jag har kommit hem ska jag åka direkt till Lund och börja skolan. Det ska bli så himla spännande!! Jag har längtat ihjäl mig efter att börja plugga igen.

Nu ska vi somna till Big Bang Theory. Godnatt!

Grattis på födelsedagen papilon!



Bild 1: trött, trött, trött.
Bild 2: Provade läppstift i lördags. Gissa vad jag hade på mig på Halloween-festen? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar