måndag 26 november 2012

höstlistan (oh, when you're still waiting for the snow to fall It doesn't really feel like Christmas at all)

Här har ni en liten lista, precis när det börjar bli vinter på riktigt (om snön bara kunde komma någon gång). Rätt och slätt stulen från niotillfem!

1. Känner du dig lycklig och glad nu när hösten är här?
Inte särskilt. Jag har helt enkelt en ganska dålig höst. Jag som alltid älskar hösten annars!

2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
Antagligen min svarta tub-halsduk. Jag använder den varje dag!

3. Vad gjorde du vid den här tiden förra året? Hur såg ditt liv ut?
Jag pluggade och pluggade och pluggade (och festade lite).

4. Vad gör du om dagarna egentligen?
Jobbar och pluggar. Hela, hela tiden. 

5. Vad ska du ha för frisyr?
Samma som alltid!
6. Vad lyssnar du på för musik?
Mest Olle Ljungström för tillfället. Och en faslig massa Glee-musik.

7. Vad läser du?
Just nu läser jag om True Blood-böckerna (förlåt Rebecca)!

8. Senaste tre inkomna sms?
"Skit oxå"
"Ja kunde inte låta bli o starta spelet"
"Nej jag tror inte det :)"

9. Vad var bäst med sommaren?
Att hänga med Amanda och Rebecca hela tiden. En massa fina utflykter med familj och vänner. & så Frizon såklart!

10. Vad var sämst med sommaren?
Att veta att det var "sista sommaren" innan en massa saker!

11. Senast köpta plagg?
Ett par vanliga svarta leggings. 

12. Ditt bästa skönhetstips för hösten?
Hudkräm, hudkräm och mer hudkräm!

13. Hur ser du på framtiden?
Förhoppningsvis blir allt bättre snart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar