torsdag 1 november 2012

take a sad song and make it better

Alla virtuella axelklappar och "Bra gjort" kan börja strömma in nu. Jag har packat allt utom necessär, kamera, kudde, matsäck och dator. Allt detta tar jag imorgon bitti! Dessutom har jag städat allt utom köket och det är mest disk. Nu ska jag lugnt sätta mig i soffan med en kopp te och läsa lite i Harry Potter och Dödsrelikerna och sen ge mig iväg.

Även om det börjar bli mörkt ute nu (och jag har varit inne hela dagen) så ser det sådär lagom höstigt ut. Jag vägrar vinterjacka ett tag till (trots att jag har använt den ett par gånger) och slänger på mig tjöcktröja, halsduk och höstjacka. Jag orkar inte tunga vinterjackor, blä. Men den får följa med till Skövde i alla fall, det är ju trots allt en bra bit norrut!

Antagligen kommer jag att uppdatera som bara den, men man vet aldrig. Ciao!

Förövrigt så kan man trycka på bilden för länk, måste bli noggrannare med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar