måndag 19 november 2012

where i lay me down

Då kommer vi till det där med TV-serier. Jag vet faktiskt inte om jag har skrivit om detta innan, men det tål att uppdateras och upprepas!

Serier som jag följer varje vecka:
Glee
How I Met Your Mother
Big Bang Theory

Sen har vi alla de där serierna som jag ser (eller i alla fall har börjat att se) när jag har tid (alltså aldrig), samt de serierna jag borde sätta igång att se:
Supernatural
90210
Chuck
Community
Cougar Town
GCB
Pretty Little Liars
True Blood
Greek
Game of Thrones
Gossip Girl
Once Upon a Time
Grey's Anatomy
Vampire Diaries
Family Guy 
The Simpsons (den här och Family Guy är sånt jag ser när jag inte har något vettigare för mig).
Hart of Dixie
New Girl
Förhäxad
Buffy the Vampireslayer
Angel
Fringe
Dexter
The Who
Downtown Abbey
Arrow

Vi kan väl kanske enas om att detta är lite pinsamt. Så. Nu ska jag snart träna. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar