tisdag 13 november 2012

en sångarsaga

Jag sitter just nu och skriver en recension av Terence E. Fretheims bok Creation Untamed: The Bible, God and Natural Disasters som ska vara inne senast 23.59 ikväll. Jag började för ungefär en timme sen, därför är jag lite stressad. Dock har jag skrivit en sida och har förhoppningsvis bara en eller en och en halv sida kvar att skriva. Lyssnar samtidigt på Mando Diaos nya skiva Infruset som är tolkningar av Gustaf Frödings texter. Det är så underbart att jag nästan avlider! Mando Diao och julmust gör min kväll!

Rebecca föreslog att jag skulle ta och gå på premiären av Breaking Dawn Part 2 som går 23.59 här i stan ikväll. Jag måste säga att jag är lite sugen, jag måste ju ändå vara klar med recensionen vid 23-tiden, så jag kan lika gärna gå! Det ska bli så himla kul att se den!!

Nu måste jag skriva vidare, ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar