fredag 28 december 2012

constantly in the darkness

Jag är galet peppad! Ikväll är det fest som gäller, tänk att det kommer typ 15 personer till min lilla lägenhet. Trångt men mysigt! Jag håller på och städar och efter det ska jag hoppa in i duschen. Morgon har spenderats i tvättstugan och jag har precis lagt på nya sängkläder och ett nytvättat överkast i sängen. Det är nästan så att jag längtar efter att få gå och lägga mig, haha. Nu ska jag ägna en stund att packa ner en del av julpyntet som jag har uppe. Lite kan såklart få finnas kvar, men jag börjar tröttna lite.


I helgen ska jag bara ta det lugnt. På söndag sticker jag nog hem till pappa en runda, lillasyster skulle ta dit sitt Wii och det nya Just Dance-spelet, man måste ju prova. Ha en fin fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar