torsdag 20 december 2012

you're a bum, you're a punk, you're an old slut on junk

Jag hade så mycket viktigt att göra idag... En hel lista! Men... Jag har inte gjort något vettigt på hela dagen. Legat i sängen och deppat och tittat på Glee. Supermysigt, jag behövde verkligen en trött dag i sängen! Men nu är jag rättså stressad över att jag har mycket kvar att göra. Om ungefär en och en halv timme ska jag på lillasysters luciatågsskolavslutning (på min gamla skola!) och innan dess ska jag helst ha hunnit städa en hel del. I alla fall damma och sånt så att jag får upp julpyntet. Golven kan jag ta... imorgon. Hur ska jag hinna egentligen? Efter lucian ska jag hem och skriva handlelista och bestämma vad jag ska baka imorgon. Det blir i alla fall saffransbullar med vit choklad, sen får vi se!

Nej, nu måste jag ta tag i mitt liv. Imorgon ska vi äntligen hämta hem Rebecca!!! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar