måndag 17 december 2012

once in a lullaby

En ledig måndag. När hände det sist egentligen? Jag sov till halv tio och efter det har jag bara tagit det lugnt. Jag ska snart göra mig i ordning åka iväg på julbord med jobbet, det ska bli riktigt trevligt! Jag ska ha på mig min nya klänning och mina nya skor (7 cm klack gör mig över 1.90 lång, mohaha). Jag hade skorna under konserten igår och det gör gaaaanska ont i fötterna, men vill man vara fin får man lida pin!

Jag har insett att jag har supermycket att göra här hemma innan jul. Imorgon ska jag städa hela dagen och på kvällen kommer nog Amanda hit (jeeej!) och sen på onsdag ska jag fortsätta att julstäda och sen ska pyntet upp. På torsdag blir det chillidilli och förberedelser inför fredag då det blir en liten tripp till grannlandet för att hämta hem Rebecca! Hur galet är det inte att hela hösten redan har gått? Fredag och lördag kommer i alla fall spendera med julklappsköp, storhandling, julgodisbakning, glädjetårar, farmor, julpynta, baka lite till, mysa med A och R, julstressa. Men fy vad mysigt det ska bli! Jag längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar