söndag 2 december 2012

so we're stuck in this mess

Jag älskar verkligen adventstiden. Det är så mycket ljusare och finare. Jag är egentligen inte så mycket för julen (jag har mina anledningar, lovar!), men just advent och Lucia är fasligt mysigt. Jag ska bara få tillbaka min riktiga röst. Idag trodde jag verkligen att den höll på att försvinna på riktigt, väldigt läskigt! Nu ska jag i alla fall se dagens avsnitt av julkalendern och sedan gå och lägga mig. Det är riktigt jobbigt att vara såhär halvt-sjuk. Men imorgon ska jag ta tag i mitt liv, städa och plugga en stund på förmiddagen och sen spela Lego Sagan om Ringen hemma hos mamma. Igår spelade jag klart storyn och imorgon ska jag fortsätta med freeplay, det är riktigt kul, men inte det roligaste lego-spelet (Harry Potter kommer alltid att vara nummer ett)...

Hoppas att er första advent är lika fin som min. Gott nytt kyrkoår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar